1. مصباح، محمدتقی (1384)،، نقد و بررسي مكاتب اخلاقي، قم: انتشارات مؤسسه آموزشى و پژوهشى امام خمينى (قدس سره)، کتابنامه: ص. 366-359، ص356. 2. پروین، پرتوی (1380). اخلاق زیستمحیطی و توسعه پایدار، هنر نامه (فصلنامه تخصصی دانشگاه هنر)، شماره ۱۲، پاییز ۱۳۸۰. 3. مهدی اصل، فلاح (1383). طراحی سبز، زندگی سبز، دستاورد (مجله طراحی صنعتی دانشگاه هنر)، شماره ۱۹، تابستان ۱۳۸۳. 4. زرندیان، اردوان (1385). آموزش محیطزیست، انتشارات: تهران، كیان مهر، ص252. 5. گريسون، دي. آر؛ و آندرسون، تري. (2003). يادگيري الكترونيكي در قرن 21 (مباني نظري و عملي). ترجمۀ اسماعيل زارعي زواركي و سعيد صفايي موحد. تهران: انتشارات علوم و فنون. 6. شبیری، سید محمد (1389)، ارتقاء کیفیت آموزش محیطزیست در دوره ابتدایی، تحلیل دوره ابتدایی کشورهای انگلستان و آلمان، تهران، دانشگاه پیام نور. 7. فرج الهی، مهران و همکاران، (1390) یادگیری از دور در عصر اطلاعات و ارتباطات، تهران، انتشارات: دانشگاه پیام نور. 8. بیات طاهره، احمدی پروین و پارسا عبدالله، (1391)، جایگاه اخلاق زیستمحیطی در برنامه درسی دوره ابتدایی ایران، پایاننامه کارشناسی ارشد، پژوهش در برنامهریزی درسی، سال دهم، دوره دوم، شماره 9، صص51-62. 9. سفید کار، راضیه و مظلومی، سید محمد (1391)، جایگاه محیطزیست از منظر اسلام، دومین کنفرانس برنامهریزی و مدیریت محیطزیست، تهران، دانشگاه محیطزیست. 10. علوي مقدم، سيد محمدرضا،قاسمي، اعظم(1389)، اخلاق و فلسفه محیطزیست و ضرورت توجه به نقش آن در جهان امروز، فصلنامه انسان و محیطزیست، شماره 15 (پياپي 26). 11. عابدی سروستانی، احمد (1387)،. ضرورت و ویژگیهای پژوهش در اخلاق زیستمحیطی، مجلات اخلاق در علوم و فناوری، شماره 3 و4 صص 61-56. 12. Ansari, Mojtaba, Yeganeh, Mansour, Bemainan, Mohammadreza. 2012. Architecture as an Organism. International Conference on Industrial Engineering and Operations Management 13. Ashtari, B. Yeganeh, .Bemanian, . MM. Vojdani Fakhr. B.2021. A Conceptual Review of the Potential of Cool Roofs as an Effective Passive Solar Technique: Elaboration of Benefits and Drawbacks. Frontiers in Energy Research, 624. International Conference on Industrial Engineering and Operations Management [ DOI:10.3389/fenrg.2021.738182] 14. Casal, C. R. 2007. "ICT for Education and Development", Journal of Information 9(4), 3-9. [ DOI:10.1108/14636690710762093] 15. Cooper, R. 2004. E-learning in the World. London: Falmer. 16. Frand, J. & Broesamle, W. 2006. "Technological Innovation at the Paradigm Shift in Management Education", Selection 12(3), 1-7. 17. Kortenkamp KV, Moore CF(2001). Ecocentrism and anthropocentrism: Moral reasoning about ecological commons dilemmas. Journal of Environmental Psychology; 21: 261-272. [ DOI:10.1006/jevp.2001.0205] 18. Mahdizadeh, H.; Biemans, H.; Mulder, M. 2008. Determining Factors of the Use of E-learning Environments by University Teachers", Computers & Education 51(1), 142-154; doi: 10.1016/j.compedu.2007.04.004. [ DOI:10.1016/j.compedu.2007.04.004] 19. Rshm SMK. Care for Creation(2000): Human Activity and the Environment. Libreria Editrice Vaticana, Vatican City; 109 pp. 20. Sakhaei, H., Yeganeh, M., & Afhami, R. (2022). Quantifying Stimulus-Affected Cinematic Spaces Using Psychophysiological Assessments to Indicate Enhanced Cognition and Sustainable Design Criteria. Frontiers in Environmental Science, 302. [ DOI:10.3389/fenvs.2022.832537] 21. Shahbazi, Mehrdad, Yeganeh, Mansour, Bamanian, Yeganeh. 2020. Meta-analysis of environmental vitality factors in open spaces. Motaleate Shahri 9 (34), 61-76 22. Yeganeh, Mansour, Bemanian Mohammadreza, Ansari Mojtaba, Architecture as an Organism, 2012. 23. Yeganeh, Mansour,2015. "Educating designing an architectural model based on natural principles and criteria." International conference new perspectives in science education. 24. Yeganeh, Mansour. 2017. Intergenerational Semiotic Discourse as a Methodological Approach in Identity transforming of Islamic Cities. Revival of knowledge in the Muslim World: Methodological Approaches 25. Zare, Z. Yeganeh, M. Dehghan, N. 2022. Environmental and social sustainability automated evaluation of plazas based on 3D visibility measurements, Energy Reports, Volume 8, 2022, Pages 6280-6300, ISSN 2352-4847,
https://doi.org/10.1016/j.egyr.2022.04.064 [ DOI:10.1016/j.egyr.2022.04.064.]
|