عوامل آمیخته بازاریابی موثر بر رضایت شهروندان زن از استخرهای شهر تبریز
|
حمید جنانی*، پویا افخمی |
|
|
چکیده: (432 مشاهده) |
هدف از انجام این پژوهش بررسی نقش رضایت مندی مشتریان در مدیریت استخر های شهر تبریز بود. روش تحقیق از نوع توصیفی بود که به شکل میدانی اجرا شد. جامعه آماری تحقیق شامل کلیه مشتریان زن استخرهای شهر تبریز 11760 نفر بود و نمونه آماری تحقیق بر اساس جدول تعیین حجم نمونه مورگان 380 به صورت تصادفی- خوشه ای انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات، پرسشنامه محقق ساخته بود که پس از تأیید روایی و پایایی، در بین نمونه تحقیق، توزیع و جمع آوری گردید. برای تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی (فراوانی، درصد، میانگین، انحراف معیار، مینیمم و ماگزیمم) و آزمون فریدمن و دو جمله ای استفاده شد. نتایج نشان داد که عناصر رضایتمندی (خدمت، قیمت، مکان، ترفیع، کارکنان، داراییهای فیزیکی و فرآیند) بر رضایتمندی مشتریان زن استخرهای شهر تبریز، تأثیر مثبت معناداری دارند. |
|
واژههای کلیدی: عوامل آمیخته بازاریابی، رضایت، مشتری، استخر شنا. |
|
متن کامل [PDF 377 kb]
(513 دریافت)
|
نوع مطالعه: پژوهشي |
موضوع مقاله:
تخصصي پذیرش: 1395/11/2 | انتشار: 1395/11/2
|
|
|
|
|
ارسال نظر درباره این مقاله |
|
|