|
|
|
 |
Volume 15, Issue 43 And ضميمه (latin special 2016) |
 |
|
|
Investigating the Relationship between Customer Relationship Management (CRM) Information Systems and Performance of Economic centers; case study: Bank Parsian
|
|
|
|
Abstract: (405 Views) |
In the information and communication era, management information systems play an undeniable role in organizations. Bank Parsian is a Iranian banking and financial services company, which has a network of 273 banking branch, known as the largest Iranian private bank. This research examines the gaps in customer relationships systems in Bank Parsian based on characteristics of management information system and in this study tries to answer this question “is there a significant relationship between customer relationship management (CRM) information systems and performance of Bank Parsian? The study place is the territory between the employees of Parsian Bank in Tehran. The study was conducted for 6 months in 2015 and the population is consisted of all managers and experts. This study conducts in Parsian Bank, which the number of employed managers and experts about 168 people estimated. In this study, simple random sampling was used and sample size was determined using Cochran formula. The sample was calculated according to confidence level 95% and probability of error 5% and the population size was 168, the sample size is 117 people. The results showed there is a significant relationship between customer relationship management (CRM) information systems and internal performance and process performance and financial performance in Parsian Bank. As well as there is a significant relationship between customer relationship management (CRM) information systems and performance in Parsian Bank. |
|
Keywords: Parsian Bank, management information systems, internal performance, financial performance, process performance, customer relationship systems |
|
Full-Text [PDF 489 kb]
(214 Downloads)
|
Type of Study: Research |
Subject:
Special Accepted: 2016/03/2 | Published: 2016/05/4
|
|
|
|
|
Add your comments about this article |
|
|
|
Investigating the Relationship between Customer Relationship Management (CRM) Information Systems and Performance of Economic centers; case study: Bank Parsian. Journal title 2016; 15 (43) :235-248 URL: http://ijurm.imo.org.ir/article-1-1041-en.html
|
|
|
|
|
|
|
راهنمای نگارش مقاله
- مقاله پژوهشی و در زمینه محورهاي مرتبط با مطالعات حوزه مديريت شهري و روستايي باشد و در دیگر نشریات داخلی و خارجی منتشر نشده باشد.
- مقاله بهترتیب باید دارای بخشهای چکیده فارسی، مقدمه، چارچوب نظری یا مفهومی، روش تحقیق، یافتهها، نتیجه، کتابنامه و چکیده انگلیسی باشد.
- مقاله بصورت فايل word باشد و موارد زير در آن رعايت گردد:
- قلم فونت ميترا نازك 12
- قلم نوشتار لاتين Times New Roman نازك 10
- فاصله سطر 14
- نيم فاصله به هيچ عنوان در كل متن نباشد.
- قلم جداول و شكلها فونت 10
- قلم زيرنويس فارسي فونت 10 و لاتين فونت 8
- قلم منابع فارسي 10 و لاتين فونت 9
- حجم کل مقاله با احتساب تمام بخشهای مذکور در بند ۲، بین ۶۰۰۰ تا ۸۰۰۰کلمه باشد.
- تمامی مقالات باید دارای چکیده فارسی و انگلیسی باشند. حجم هر دو چکیده کمتر از ۲۰۰ و بیشتر از ۲۵۰ کلمه نباشد.
- واژگان کلیدی بلافاصله پس از چکیده فارسی و انگلیسی و بین ۴-۶ کلمه نوشته شود.
- معادل انگلیسی اسامی و مفاهیم مهم در پاورقی هر صفحه آورده شود.
- ارجاعات مربوط به منابع در متن و داخل پرانتز و بهصورت زیر است:
- ارجاع به منبع فارسی:(عالم، ۱۳۹۱: ۱۰۳)
- ارجاع به منبع انگلیسی:(دورژه، ۲۰۰۲: ۳۲۶-۳۲۷)
* در ارجاع درون متن به منبع خارجی، معادل اصلیِ نام نویسنده حتما در پاورقیِ همان صفحه ذکر شود.
- اصطلاحات و معادل واژههای فنی، توضیحات، معادل نام نویسندگان منابع خارجی مورد ارجاع در متن و... میباید در هر صفحه شمارهگذاری شده و بهعنوان پاورقی در انتهای همان صفحه ذکر شود. در متن مقاله هیچ واژه خارجی نباید آورده شود.
- برای عکسها، نمودارها و جداول عنوان و شماره در نظر گرفته شود. عنوان عکسها و نمودارها در پایین و عنوان جداول در بالای آن ذکر شود.
- مشخصات نویسنده یا نویسندگان بهصورت زیر در صفحه اول مقاله درج گردد و آدرس پست الكترونيكي نويسنده مسئول بهصورت پاورقی ذکر گردد:
- مرتبه علمی، تخصص، دانشگاه یا پژوهشگاه یا سازمان. (نام و نام خانوادگي: دکتری طراحی شهری، استادیار گروه طراحی شهری، دانشکده ....، دانشگاه ....، تهران، ایران).
- نويسنده مسئول: a.a@aaaa در پايين صفحه
- در صورتیکه مقاله بیش از یک نویسنده دارد، نویسنده مسئول با علامت ستاره (*) مشخص گردد.
- در پایان مقاله فهرست الفبایی منابع مورد استفاده فارسی و انگلیسی به شکل زیر ارائه شود:
- کتاب: نام خانوادگی، نام (سال انتشار) عنوان کتاب، شماره جلد، (نام و نامخانوادگی مترجم)، شماره چاپ، محل انتشار: انتشارات.
- مقاله: نام خانوادگی، نام (سال انتشار) «عنوان مقاله»، نام نشریه، شماره، صفحات.
- پایاننامه: نام خانوادگی، نام (سال انتشار) عنوان پایاننامه، پایاننامه کارشناسیارشد/ دکترا، رشته، دانشکده، دانشگاه.
- گزارش: نام سازمان (سال انتشار) «نام گزارش».
- اینترنت: نام خانوادگی، نام (تاریخ اخذ مطلب): نشانی کامل سایت.
توضیح
- مقالهاي كه فرمت نشريه را دارا نباشد در جلسه هيت تحريريه نشريه مطرح نميشود.
- مقالهها توسط هیات تحريريه و با همکاري متخصصان داوري شده و در صورت تصويب بر طبق ضوابط نشريه به نوبت چاپ خواهند شد.
- مسئوليت صحت مطالب به عهده نويسنده(گان) است.
- هيأت تحريريه در رد و ويرايش مقالات مجاز است.
- مقاله پس از پذيرش نهايي باید بدون غلط و با نرم افزار Microsoft Word ارسال شود. بدیهی است هرگونه تغییر پس از آن قابل قبول نخواهد بود.
- مستندات و مدارک مربوط به داوری کلیه مقالات در هیأت تحریریه نشریه محفوظ و محرمانه بوده و هیأت تحریریه نسبت به ارائه مدارک مربوط به مقالاتی که مورد پذیرش قرار نگرفته اند، متعهد نمیباشد.
- عدم رعایت شیوه نامه فوق موجب تأخیر در پذیرش و رفت و برگشتهای مکرر و زمانبر مقاله خواهد شد.
|
|
|
|